Gyakran ismételt kérdések
Telekom szerződött partnere, a Teladoc Hungary Kft. nyújtja a szolgáltatást. További információkat itt (www.teladoc.hu ) találsz a partnercégről. A szolgáltatás mögötti partner cég 175 országban jelen van nemzetközi szinten, Magyarországon pedig saját orvosaikon túl több mint 600 magánegészségügyi szolgáltató több ezer orvosát tömörítik egy hálózatba.
Telefonos orvosi tanácsadást, online orvosi tanácsadást, országos orvoskeresőt és időpontfoglalót, valamint online egészségi állapot felmérést.
Vészhelyzet esetén a 112-es segélyhívó számot hívd, a Telekom Egészség nem segélyhívóként működik.
Nem, a Telekom Egészség orvosi konzultációin nyújtott információk tájékoztató jellegűek, nem helyettesítik a személyes orvosi vizsgálatot, így az is előfordulhat, hogy személyes vizsgálatokat ajánlanak számodra.
2018 után létrejött Magenta1 kedvezménycsomagokkal rendelkező mobil havidíjas ügyfélként egy Telekom Egészség regisztrációra vagy jogosult, amit aztán az egész családod használhat. Egy Telekom Egészség fiókhoz az egy lakcím alatt élő hozzátartozók rendelhetők hozzá.
Jelenleg kizárólag a 2018 után létrejött Magenta1 kedvezménycsomagokkal rendelkező mobil havidíjas ügyfeleknek érhető el a Telekom Egészség szolgáltatást.
Havidíjas Magenta 1-es ügyfélként sem a regisztráció során, sem havonta nem kell fizetned a Telekom Egészség szolgáltatásért (kivéve, ha személyes orvosi vizsgálatot foglalsz, valamelyik magánklinikára), csupán a hívás díja terhel téged díjcsomagod aktuális paraméterei szerint. A szolgáltatás díja a számládban megjelenik, de azt 100%-ban jóváírjuk.
A Telekom Egészség szolgáltatás keretében megtalálhatod a preferenciáidnak és keresésednek megfelelő szolgáltatót és orvost, sőt időpontot is foglalhatsz az adott orvoshoz - ez díjmentes, azonban a kiválasztott szolgáltatónál az ellátás költségei - melyről az online felületen tájékozódhatsz – már téged terhelnek a vizsgálat vagy konzultáció helyszínén.
Igen, a Telekom Egészség fiókban hozzárendelhetőek a fő fiók alá az egy lakcímen élő hozzátartozók is. 18 év alatti hozzátartozókat nem szükséges bevonni, a szülő eljárhat a gyerekorvosi kérdésekben a gyermek helyett, azonban regisztrálható a 16. életévét betöltött gyermek is a fiókhoz, aki saját e-mail címmel és jelszóval önmaga is igénybe veheti az orvosi konzultációt. A családtagokat kizárólag a telekomegeszseg.teladoc.hu weboldalon tudod hozzárendelni a fő fiókhoz.
Magenta1 előfizetőként előzetesen regisztrálnod kell a Telekom Egészség szolgáltatásra, amit a Telekom Fiókodba történő belépéssel tudsz megtenni (lsd. fentebb)
A 06-1-776-7667 számot hívhatod az orvosi konzultációért, a Telekom ügyfélszolgálatán keresztül nem tudod igénybe venni az orvosi konzultációt.
A hívás normál díjazású.
A hívást egy ügyfélszolgálati munkatárs veszi fel, aki az azonosítást követően egy tapasztalt gyakorló orvost kapcsol, így rövid időn belül máris orvossal tudsz beszélni.
Partnerünk orvosai munkanapokon reggel 8.00 és este 20.00 óra között állnak rendelkezésedre, de online természetesen bármikor elküldheted a kérdéseidet, feltöltheted leleteidet, orvosaink legkésőbb a következő munkanap végéig válaszolni fognak azokra. Amennyiben a rendelkezésre állási időn kívül telefonáltál kérjük ismételd meg hívásodat a következő rendelkezésre állási időben.
Minden esetben nagy tapasztalattal rendelkező gyakorló orvosok válaszolnak telefonon vagy e-mailen keresztül az online beküldött kérdésekre is.
Az időpontok lemondására közvetlenül az egészségügyi szolgáltatónál van lehetőség. Kérjük vedd fel a kapcsolatot a szolgáltatóval az Orvoskeresőben megadott elérhetőségeken.
Igen, a szolgáltatást ugyanúgy eléred külföldről is, mint belföldről, azonban a hívás díja az adott hálózatra vonatkozó roaming díjazás szerint számlázódik. Az online konzultációhoz adatkapcsolatra szükséged lesz külföldön is. Az orvoskereső azonban kizárólag Magyarországon elérhető klinikákat tartalmaz.
Hívd a Telekom Egészség partnerét, a Teladoc Hungary Kft-t, a 06-1-776-7667 számon vagy írj e-mail a telekomegeszseg@teladoc.hu címre.
PNG, JPEG, PDF formátumban tudod feltölteni a leleteidet, képeidet.
Nem, ezeket az információkat nem tudod visszakeresni. Amennyiben az online konzultációkor e-mailes választ választottál, úgy az általad megadott e-mail címen tudod visszanézni az orvos válaszait.
10 alkalommal veheted igénybe egy adott naptári hónapon belül. A Telekom partnere figyelmeztetni fog arra, ha elérted ezt az igény mennyiséget, de súlyos és azonnali választ igénylő esetben ezt követően sem fogja megtagadni az orvosi tanácsadást. Minden hónapban újra indul a 10 alkalom számolása, az adott hónapban fel nem használt alkalmak száma nem adódik hozzá a következő hónapban igényelhető szolgáltatások számához.
A fiókod törléséhez hívd a Telekom Egészség partnerét, a Teladoc Hungary Kft-t, a 06-1-776-7667 számon. A Telekom Egészség fiókod törlése után a szolgáltatásra való jogosultságod megmarad, ha ismét igénybe szeretnéd venni újabb regisztrációra van szükséged.
A Telekom Egészség szolgáltatást a Magenta 1 kedvezménycsomag részeként díjmentesen biztosítjuk havidíjas Magenta 1 előfizetőinknek, így a Telekom Egészség fiók törlése után is szerepleni fog a számládon a Telekom Egészség.
Ha már nem leszel előfizetőnk, vagy nem teljesíted a havidíjas Magenta 1 kedvezmény csomag kritériumait, megszűnik a jogosultságod a Telekom Egészség szolgáltatásra is. Ebben az esetben amennyiben még van folyamatban levő konzultációd azt befejezheted, utána azonban fiókod megszűnik.
Nem, a Telekom Egészség szolgáltatás kizárólag a Magyar Telekom Nyrt.-n keresztül rendelhető meg, jelenleg kizárólag a havidíjas Magenta 1 csomaggal rendelkezőknek érhető el díjmentesen.
A szolgáltató partnerünk nem ad át egészségügyi és egyéb adatokat sem a Telekomnak. Az adatkezelésre ugyanolyan szigorú szabályok vonatkoznak, mint bármely más egészségügyi szolgáltató esetében. Az adatkezelésről a telekomegeszseg.teladoc.hu-n olvashatsz bővebben.
Jelentkezz be a telekom.hu-n a Telekom fiókodba, majd a Magenta 1 csoportod alatt kattints a Kedvezmények és kiegészítő szolgáltatások melletti Részletek gombra. Keresd meg a Telekom Egészség kártyát és kattints a Részletek gombra. Majd a következő képernyőn kezdd el a regisztrációt a Regisztrálok gombra kattintva. Hozd létre a Telekom Egészség fiókodat, és az e-mailben kapott linkre kattintva erősítsd meg a regisztrációdat.
A regisztrációdat meg kell erősítened az általad a regisztráció során megadott e-mail címre küldött e-mail-en keresztül. A regisztráció megerősítése után már azonnal tudod használni az orvosi konzultációt.
Igen, mert a telefonos konzultáció elején be kell azonosítanod magad neved és születési dátumod megadásával. Az online elérhető szolgáltatásokat pedig saját Telekom Egészség fiókodon keresztül érheted el.
Nem, a regisztrációt kizárólag a telekom.hu-ról bejelentkezve, a Telekom Fiókodból tudod elindítani. Sem a Telekom applikációból, sem a Telekom Egészség applikációból nem tudod elvégezni a regisztrációt.
Hívd a Telekom ügyfélszolgálatát a 1414-en vagy írj e-mail az ugyfelszolgalat@telekom.hu címre.
Lehetséges, hogy nem erősítetted meg a regisztrációdat a kapott e-mailben, először ellenőrizd le, hogy elvégezted-e a megerősítést. Amennyiben megerősítetted a regisztrációdat, de még mindig nem tudsz belépni hívd a 06-1-776-7667 telefonszámot, vagy írj e-mailt a telekomegeszseg@teladoc.hu címre.
Hívd a Telekom Egészség partnerét, a Teladoc Hungary Kft-t, a 06-1-776-7667 számon vagy írj e-mail-t a telekomegeszseg@teladoc.hu címre.
A telekomegeszseg.teladoc.hu Belépés gombra kattintva megtalálod az Elfelejtettem a jelszavam funkciót, erre kattintva tudsz új jelszót kérni a regisztrációkor megadott e-mail címedet megadva. Az új jelszót e-mailben megküldjük neked.
A korábban megadott e-mail címet bármikor módosíthatod a telekomegeszseg.teladoc.hu belépést követően, a jobb felső sarokban megjelenő gombra, majd az Email cím megváltoztatása lehetőségre kattintva.
Nem, a regisztrációt csak a Telekom Fiókodba belépve (telekom.hu bejelentkezés) tudod elindítani a Telekom Egészség kártyán található "Regisztráció" gombra kattintva. A szolgáltatás használatához pedig a telekomegeszseg.teladoc.hu-n keresztül kell belépned.
Bejelentkezés után a profilodra kattintva a “Hozzátartozók kezelése” menüponton belül hozzáadhatod a veled egy lakcímen lakó hozzátartozóidat. A hozzátartozóid személyazonosító adataira (név, születési dátum) azért van szükség, mert ha telefonos konzultációt vennének igénybe nekik is azonosítani kell magukat a hívás elején. Nagykorú hozzátartozó esetén e-mail cím megadása is kötelező, így lesz egy saját al-fiókja a hozzátartozónak is.
App store-ból és Google Playből is letölthető a Telekom Egészség díjmentes applikáció.
Nem, a regisztrációt kizárólag a telekom.hu-ról bejelentkezve, a Telekom Fiókodból tudod elindítani. Sem a Telekom applikációból, sem a Telekom Egészség applikációból nem tudod elvégezni a regisztrációt.
Igen, minden szolgáltatáselem elérhető a Telekom Egészség applikációban is.
Keresd a Telekom ügyfélszolgálatát a 1414-en vagy chaten keresztül, illetve nézd meg a http://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/telekom-egeszseg Hogyan tudok regisztrálni részét.
Keresd a Telekom ügyfélszolgálatát a 1414-en vagy chaten keresztül.
Hívd a Telekom Egészség partnerét, a Teladoc Hungary Kft-t, a normál díjas 06-1-776-7667 számon vagy írj e-mail a telekomegeszseg.teladoc.hu címre.
Elképzelhető, hogy a rendelkezésre állási időn kívül telefonáltál, partnerünk munkatársai munkanapokon reggel 8.00 és este 20.00 óra között állnak rendelkezésedre. Ha rendelkezési állási időn belül telefonáltál, akkor is előfordulhat, hogy valamennyi kezelő foglalt, ebben az esetben visszahívást tudsz kérni a telefonhívásban és 1 munkaórán belül visszahívnak.